onsdag 18 februari 2009

Tryggheten

Pappa, min älskade pappa. Hans famn är stor och alltid tillgänglig. Hans armar är starka och kärleksfulla. Han kan så mycket som jag skulle vilja kunna. Någon mer hjälpsam person är svår att finna.

Här står han framför sommarstugan, som varit en tillflyktsort under alla somrar. Så fort jag kommer dit är det som att alla krav och förvätningar ramlar av en. Där är jag bara, bara är... Precis som jag är med pappa, med honom är allt enkelt; jag bara är...

Sandra utmanade mig och nu utmanar jag dem som vill bli utmanade: Gå in i mappen (eller där du förvarar bilder på din dator) där dina bilder finns. Gå till den sjätte mappen. Välj den sjätte bilden i den sjätte mappen. Ladda upp bilden på din blogg. Skriv nåt om vad den föreställer. Utmana sex andra personer och länka till dem!

1 kommentar:

lilla angelyne sa...

Han ser snäll ut, din pappa=)

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kram/S