lördag 14 februari 2009

Mina hjärtan...

alla dagar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka sötisar du har. Jättefina båda två.
Glad alla hjärtans dag i efterskott :)
Jag bor just nu i Västerås igen, tillsamamns med min sambo. Vi är tillbaka här efter ett par år på vift i bland annat Göteborg och USA. (så är livet med en hockeyspelare)
Jag spelar handboll igen i elitserien och har läst lite pedagogik under hösten. Nu efter jul har jag läst upp några betyg ihopp om att någongång kunna "bli något". Får se till hösten vad jag ska hitta på. I vår och sommar ska jag jobba på servicehuset där jag jobbat lite då och då.
Jag har också blogg, frokenfroding.blogspot.com, om du känner för att kika in. :)

Hoppas allt är bra och att helgen var fin. Kramkram

lilla angelyne sa...

Vilka sötnosar!!=)

Charlotte sa...

Cicci och Sandra: Tackar, jag inte annat än hålla med! :-)