fredag 6 mars 2009

Mmmm...Fazer!

Ännu en arbetsvecka utan sötsaker. Jag känner mig säker och stark. Är inte det minsta orolig över att frestelsen ska linda sig omkring mig. Jag känner mig fri- fri att välja när jag ska äta det söta. När jag nu gör det så sällan gäller det att med omsorg välja vad som ska intas. Helgens val var inte alls svårt. Sedan jag i julas blev bjuden på Fazers Marianne Crisp har jag en ny chokladfavorit. Jag har letat efter den i många affärer, men inte funnit den, men så igår hittade jag den på Hemköp. Så i helgen kommer jag njuta av chokladen tillsammans med varma koppar med Friggs Röda blåbärste, som är en av mina favoritteer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Willys har den :)
Är även en favorit här också!

Charlotte sa...

Hur kan jag ha missat den på Willys! Får ta och kika nästa gång jag går dit.