tisdag 18 januari 2011

Hopplös trötthet

Att jag aldrig lär mig.
Gick i säng strax före ett igår.
Idag: kraftig huvudvärk och enorm trötthet.
Föga förvånande.
Inte hjälps det av att sambon sitter uppe framför datorn heller.

Tack Gud för länge sovande barn. Som förresten ALLTID sovit om nätterna.

Fast nu spelar det mindre roll.
När tåget avgår okristligt tidigt.

Gäsp.

Idag fyller Adelina 2 år! Älskade lilla apunge. (En av de bästa saker honm vet är att sitta på min höft och samtidgt lapa i sig mjölk...därav namnet.)
Två år sedan jag satt gränsle över bautabollen och kved av smärtan.
Men vilket underbart resultat vi fick.

När jag kommer hem blir det fika. Kladdkakemuffins och kolakakor och skurna chokladkakor.
På lördag blir det riktigt kalas med tårta och full fart.

Gäsp.

Inga kommentarer: