tisdag 17 augusti 2010

Lördag mitt i plugget

Just nu gör jag nästan inget annat än pluggar. Emellanåt springer jag på möten/träffar (ganska mycket av dem nu i valtider), häver i mig sockerkickar eller har ont i magen av dem. Lördag var dock ett undantag. Eftermiddagen tillbringades i Fornby med bästa Elin. Hon är så påhittig; Elin och ungarna hann med att måla på t-shirt och väska med textilpennor och baka fin, fina muffins. Jag latade mig mest. Dagen avslutades med ett svalkande dopp.
Underbara Elin. Jag skulle ju ha haft en bild på henne också. Men det räcker kanske med att säga att hon är lika söt som muffinsarna här ovan.

1 kommentar:

Elin sa...

Det var härligt att bara få "hänga" med er en hel eftermiddag och pyssla med barnen! A:s och E:s T-shirts är klara och dyker upp i er brevlåda endera dagen! (även ett litet barba-hårspänne jag hittade i badrummet)