måndag 9 augusti 2010

Bråda hårda dagar

Allt för mycket ska göras på en gång. Jag pluggar till en måste-tenta i personlighetspyskologi den 19:e som hör till den första terminen av programmet. En tenta jag aldrig skrev eftersom jag började arbeta med att bära fram brev till tjusiga damer på Östermalm.
Sedan målas huset. Inget litet projekt. Hittills är en gavel färdigmålad. Heja!
På detta läggs tapetsering och målning av vårat gamla sovrum som nu kommer att bli ungarnas rum. (Just nu bor vi alla i ungarnas gamla rum på 9 kvm.)
Dessutom har jag ett hemligt projket som ni snaaart kommer att få ta del av, som jag lägger ner mer tid på än vad jag borde.
Och på torsdag ska jag på lunch, ansiktsbehandling och bubbel i pool med kära vänner.
Så ni förstår att det är bråda och hårda dagar.

Inga kommentarer: