onsdag 22 april 2009

Imorgon, imorgon

Just nu gör jag allt annat än det jag ska. Visst är det trevligt med en tillfixad blogg, men inte på bekostnad av min utbildning. För så ser du ut just nu. Har inte pluggat på veckor. Tänker på det flera gånger per dag och där stannar det. Ikväll ska jag ta tag i det ordentligt. Men då gör jag en massa annat istället.
Det är precis samma sak med det sundare livet jag tänkt mig skaffa. Samma gamla ursäkter återkommer. Kommer inte att klara den målsättning jag satte upp. Och jag är besviken, för jag hade klarat det om jag velat. Men min frontallob lät amygdala segra.
Faktiskt är bloggen och ni läsare den bästa hjälp jag har. Så därför deklarerar jag det här och nu; varje dag ska jag plugga minst en timme och bara nyttigheter ska ätas (undantag fre-lör).
Hjälp mig nu är ni snälla, sätt press på mig! Låt mig inte komma undan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej systeryster,
Slappna av och tänk positivt. Du vet att du kan!
Kram