torsdag 16 april 2009

Minutrarna på min sida


23.53 igår kväll lyckades jag, efter otaliga omladdningar av sidan, anmäla mig till Psykologprogrammet. Hade totalt glömt bort att det var sista anmälningsdag och fick smått panik när studera.nu inte gick att få upp. Att jag inte hann söka något mer struntade jag i just då. I förmiddags tänkte jag ändå se efter om de förlängt anmälan och visst hade de det. 12.00 var ny stopptid. Kastade ett öga på klockan; 11.56 visade hon. 11.58 var jag klar.

Har ni sökt någon utbildning till hösten?

4 kommentarer:

lilla angelyne sa...

Heja, heja!

*håller tummarna*

Charlotte sa...

Tackar!:-)

Storasyster sa...

Ja, såklart får du länka! :)
Nej... bebben har inte kommit än... det är väldigt trivsamt i min mage :) Eftersom Vide kom i tid och förlossningen gick lätt så har jag varit lite kaxig och VETAT att jag skulle få tidigare denna gång.... men men. Jag väntar! Jättekul om ni kommer och myser någon dag sen när bebben kommit! Då kan vi äta lunch. Kopparspiralen... var det hemskt?
KramKram

Cicci sa...

Vilken tur att du hann söka. Nu håller jag tummarna för att du kommer in :)