lördag 4 september 2010

Lite dravel

Första skolveckan är nu avklarad. Jag har somnat ovaggad, men istället vaknat femtioelva gånger från halv fyra på morgonen och framåt... Det är alltid sådär för mig i början när jag ska vänja mig att gå upp en viss tid, eftersom jag är så rädd att försova mig. Det gör mig också tröttare än vad jag borde ha varit.

Trots det bakade jag bröd, tekakor närmare bestämt, för första gången sedan sommarens intågande. Jag kommer inte att baka allt bröd, som jag gjorde under våren, men mycket bröd ska göras själv.

Vad gäller skolan då, jo, de är trevliga och kursen är intressant. Men jag saknar ett gäng att vara med, liksom vi umgicks när jag läste Psykyologi B. Men det ger nog sig vad tiden lider...huvudsaken att jag nu är inne i det.

Någon sovmorgon idag blev det inte, nu först blir det Familjedag i stadshusparken med hoppborg, hästar, korv m.m. mellan 10-14 och ikväll är det Stefan Sundström m.fl. på Star. Allt bjuder sossarna på!

Inga kommentarer: