söndag 7 mars 2010

Från den ljusa sidan

Positivt med magsjuka är ändå denna magsäcksminskning som följer på den. Jag är en storätare och allätare, vilket ändå inte syns alltför tydligt, däremot är det riktigt trist att bara kunna ha tre par byxor. Jag spinner alltså vidare på denna något dalande aptit och hoppas kunna förlora några kilon genom att äta lite mindre men framförallt bättre. Några löften om att skippa sötsaker känner jag mig inte redo för. 
Vi får se om jag återkommer i ämnet. Så kommer nog endast att ske om jag är lyckosam med mina förehavanden.
Det där med träning har jag snackat hur mycket som helst om. Det blir helt enkelt inget mer med det än promenader, åtminstone till dess att jag börjar plugga igen och får gymmet på campus. Så slipper jag ha dåligt samvete för det i ett halvår.

Inga kommentarer: