onsdag 3 juni 2009

Uppe på hästen

"Du behöver inte vara orolig för ditt MVG. Ett utmärkt arbete som roat mig att läsa.
Jag har ju träffat din farfar och din intrervju med honom är intressant."


Nu pirrar det i hela mig. Halsen är tjock. En klump av förväntan och förhoppning belägrar den och kommer så göra fram till september. Det är inte förrän då det är helt klart vilka som kommer in på psykologprogrammet. Ca. 50% fler sökande gör utgången oviss. 19,8 räcker kanske inte till när över 400 personer fightas om de 45 platserna.

Fram till dess ska jag ta hand om mig själv. Motionera, läsa böcker, umgås med nära och kära, äta ordentligt...sådant som fått stå tillbaka alltför länge.


4 kommentarer:

Cicci sa...

Grattis till MVG:t. Jag håller tummarna för dig!
Kram Cicci

Erika sa...

grattis! :D

Viktor sa...

Härligt Charlotte!
Se nu till att slappna av och ha det riktigt lugnt och skönt i sommar!

Grattis på födelsedagen!

Charlotte sa...

Cicci & Erika Tackar för gratulationerna!

Viktor: Tackar! Nu ska jag faktiskt ta det riktigt lugnt, för en gångs skull. :-)