söndag 27 februari 2011

För söta sakers skull

Tränar, det gör jag gärna, lika gärna som jag äter gott (oftast = onyttigt). Det allra svårtaste är som sagt sötsaken til teet på kvällen. Det verkar inte bättre än att någon motivation inte finns. Därför får ni ofrivilligt bli mina medhjälpare. Ni ska få koll och se så att jag inte fuskar.
För om något så är det just om det, det handlar om. Om vanorna, om att få goda vanor där inte något sött är ett måste utan något helt och hållet självvalt. Något jag inte riktigt tycker att det är även om jag oftast under några sekunder överväger intaget av det söta... Endast fredag och lördag ska jag äta lite sött, något sött och inte svulla (OBS) och jag startar omedelbart.
Det lät bli tidiga sänggåenden ett par veckor framöver...

Här är min mått i slappt tillstånd 27/2:

Midja: 75,5 cm
Buk: 88 cm
Rumpa: 104 cm
Höfter: 104 cm
Lår: 62 cm
Överarm: 28,5 cm

Uppföljning är tänkt att ske om ca. en månad, kring den 27/3. Om jag glömmer, får ni påminna mig.

Inga kommentarer: