tisdag 20 april 2010

Fight for this love

Egentligen älskar jag musik, men det blir inte att jag lyssnar på någon. Här hemma har jag P4 påslaget om dagarna och musiken där är knappast mina favoriter. 
R, bror min, han har däremot koll och dessutom har vi ungefär lika musiksmak. I helgen som var tipsade han mig om Cheryl Cole som tydligen är stor i England. Innan hon slog igenom var hon ihop med någon fotbollsstjärna som bedrog henne á la Tiger-style sa han också. 
Är ni lika efter som jag på musikfronten kan ni kika in henne här.

Vi ska eventuellt på jobbfest med rocktema i mitten av maj. Kunde jag skulle jag ha kläderna som Cheryl har på sig här intill då. Kanske är kläderna snarare pop än rock, men de är hiskeligt snygga.

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more 

Inga kommentarer: