fredag 3 februari 2012

Fin fredag

Förhoppningsvis skrev jag sista tentan på över 1½ år i morse.
Etik handlade den om, viktig var den, men ack så omotiverad var.
Avklarad på en timme och sedan på tåget, som turligt nog var försenat så att jag hann med.

Sedan 14-tiden har vi väntat hem pappan i huset för avfärd till Falun och syster med familj.
Men då jag inte har någon telefon för tillfället, eftersom jag förmodligen slarvade bort den under barnmorskebesöket igår, blir väntan oförutsägbart lång.

Tips till er andra som också har tid för tanke och rekreation emellanåt; läs Kråkflickan.
Jag som helst undviker läskiga böcker klarade denna utan att behöva lägga ifrån mig den någon gång.

Och- stort Grattis till min vän som fick sin andra son i bilen i morse, assisterad av sin make!

Inga kommentarer: