torsdag 18 augusti 2011

Stolt Moster igen!

Ja, nu är jag stolt moster igen och stolt syster till Sofia som skapat en till liten kejsare. Just som jag trodde att hon inte skulle ha fler barn berättade hon att hon var gravid. Och jag är mycket glad över det.
 Längtar så efter att snosa Julius i nacken. Dra in doften av bebis. Har sett honom på bild och han är mycket söt och har gosiga kinder!

-------


Jag minns det som igår, samtidigt som det känns som evigheter sedan mina egna var yttepyttesmå.
Såklart att min nyaste systerson framanar en stor bebislängtan. Att mina just nu inskolas på förskolan spär också på det hela.
Hur länge orkar jag hålla ut tror ni?
Det finns en del fördelar med att vänta lite innan vi slutar göra det omöjligt för äggen att fästa.
Praktiska fördelar, ekonomiska fördelar- men säg - när har de hindrat barn från att komma till världen?

Inga kommentarer: